5 grudnia 2017

On days like this

Hej,
Wtorek.

Już jutro mikołajki. Coś czuję, że grudzień minie naprawdę szybko. Mimo wszystko liczę na to, że ten miesiąc będzie naprawdę udany i przyjemnie zapamiętany. Szczerze dalej nie wiem co będę robić w Sylwestra, chociaż już wstępnie myślałyśmy z koleżanką, aby iść gdzieś razem i po prostu razem się napić. Co do ostatecznego planu to się jeszcze zobaczy. Jedynie wiem, że i tak gdzieś pójdę.

Dzisiaj raczej taki standardowy dzień, ale dobry. Chociaż dla mnie dzień bez wkurzenia się to dzień stracony. W następnym roku planuję zrobić sobie specjalną kartkę z mojego zeszytu specjalnie na moje humory, tak że za rok zobaczę jak wyglądał mój rok i jakie uczucia przede wszystkim mi towarzyszą. Szczerze mówiąc moim zdaniem warto prowadzić jakiś pamiętnik, bo fajnie wrócić do tego co było i spojrzeć na wszystko z obecnej sytuacji i tej minionej. Zwłaszcza co do relacji z niektórymi osobami czy też jakimiś przypuszczeniami.

Obecnie pozostało mi już tylko spakować się mniej więcej na jutro, umyć się, przejrzeć streszczenie z Wesela i chyba będę miała czas dla siebie i serialu.
grafika christmas, winter, and snow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.