16 grudnia 2017

Is standing in front of me

Hej,
Sobota.

Kolejny dzień i kolejny post z ustawionej publikacji.

A to wszystko dlatego, że dziś nie miałam za dużo czasu, a tym bardziej jeszcze chęci, aby wszystko robić na raz. Byłam dzisiaj w szkole na pokazie mody, na którym też wystawialiśmy nasze produkty z miniprzedsiębiorstw. W zeszłym roku zresztą też byłam na tym wydarzeniu, po którym byliśmy jeszcze na dworze, piwie i w sklepie.

Strasznie cieszę się, że poodkurzałam sobie już wczoraj wieczorem, przynajmniej dziś miałam więcej czasu, tylko zrobiłam obiad i umyłam podłogi. Jeśli jeszcze coś będę musiała zrobić to pomyślę o tym później.

Nie wiem o której do końca wrócę, bo myślałam, żeby jeszcze iść do sklepu po kilka rzeczy.
grafika christmas, coffee, and winter

3 komentarze:

  1. Też ostatnio mam mało czasu na cokolwiek a co gorsza zaczełam chorować! Trzymaj się ;)
    Invincible

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta się zbliżają to każdy ma mało czasu niestety ale życzę ci miłego wieczoru.

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.