19 grudnia 2017

Baby, I'ma stick around

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień była dla mnie nie za dobry, od samego rana można powiedzieć, większość rzeczy szło nie po mojej myśli, zawsze mogę wszystko zwalić na to, że przebiegł mi drogę czarny kot, ale nie jestem szczególnie przesądna. W szkole też tylko się męczyłam, najzwyczajniej siedziałam tam osiem godzin kompletnie nic nie robiąc. Nie wiem, po prostu ten dzień był spisany na straty.

Obecnie już się umyłam, zrobiłam prawie wszystko, za chwilę spakuję się, pouczę na jutro i mam nadzieję, że będę miała jeszcze trochę czasu dla siebie. Potem będę mogła iść spać. W końcu.
grafika snow, winter, and beautiful

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.