29 czerwca 2018

But I really wanna know if you're with someone new

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był dosyć zajmujący, ale to dobrze, że miałam co robić. Tak że obecnie czuję się lekko zmęczona.

A dodatkowo zrobiło się cieplej, a już jakoś zaczęłam się przyzwyczajać do tego deszczu...nie no mimo wszystko wolę jak jest ciepło w ciągu lata. W końcu po coś mam te lżejsze ubrania. Chociaż jak dla mnie to nie musi być ciepło na dworze, żeby chodzić w szortach, to akurat coś normalnego dla mnie na wszystkie miesiące roku. Jedynie jak jestem chora to bardziej się ubieram.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Może jeszcze trochę posiedzę, ale wolałabym iść spać szybciej.
grafika rose, flowers, and red

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.