11 czerwca 2018

Don’t know anything

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Byłam dzisiaj w szkole, ale jedyne co robiłam to rozmawiałam i grałam w pasjansa, ale obecność jest. Patrząc na to obiektywnie rok szkolny powinien kończyć się szybciej albo być lepiej rozplanowany. Chociaż i tak dla mnie to ostatni czerwiec w szkole, bo za rok skończę czwartą klasę w kwietniu. Więc nie mam co narzekać.

Obecnie dopiero co skończyłam robić pierwszy raz w życiu panna cottę, potem koktajl i coś na jutro. Teraz poprasowałam jeszcze to co musiałam i za chwilę idę się myć, spać. Może uda mi się zobaczyć jeszcze jeden odcinek serialu, ale to zależy ile czasu mi zostanie. Dzisiaj nie będę oglądać do późna Titanica.
grafika theme, flowers, and rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.