27 czerwca 2018

I can't even hear the music without you

Hej,
Środa.

Dzisiaj akurat za dużo rzeczy nie miałam w planach.

Głównie większość dnia spędziłam w kuchni, gotowałam, a w między czasie zrobiłam biszkopt z malinami, który serio fajnie mi wyszedł.

Poza tym oglądałam mecze. Przede wszystkim Korei z Niemcami. To akurat była nieźle komedia na sam koniec, zwłaszcza ten gol po tym jak bramkarz był w polu karnym przeciwnej drużyny. Jakoś ogólnie cała ta sytuacja mnie rozśmieszyła.

Skończyłam drugi sezon Don;t trust the B---- in apartment 23.
Serio spodobał mi się ten śmieszny serial. Jest po prostu idealny do odreagowania, wyłączenia się. Jest po prostu przyjemny. I aż szkoda mi, że już go skończyłam, bo czasami potrzebuję jakiegoś rozbawienia w moim życiu. Całkiem możliwe, że kiedyś do niego wrócę i zobaczę sobie jakieś wybrane odcinki.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Ale pewnie jeszcze trochę posiedzę.
grafika yummy, drink, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.