20 czerwca 2018

Since you been gone

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był całkiem fajny, przede wszystkim ciepły.

W szkole byłam tylko przez jakąś godziną znowu na spotkaniu ze stażu, tym razem bardziej takim integracyjnym. Po prawie połowie wszystkich zajęć, teraz mieliśmy się zapoznać. Na samym początku nie za bardzo kojarzyliśmy się nawzajem

Poza tym byłam w domu, na działce i oglądałam nowy, dosyć dziwny serial, ale o nim opowiem jak go skończę, a to raczej będzie bardzo szybko.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Jutro pewnie znowu wstanę tak około dziewiątej. Planuję jednak dziś iść szybciej spać niż wczoraj.
grafika couples and love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.