19 czerwca 2018

Now I'm the fool

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień niby miałam wolny od szkoły, ale jednak w niej byłam. A to właśnie z uwagi na staż byłam na spotkaniu z angielskiego. Zresztą jutro kiedy to już będzie znowu normalny dzień szkolny, pójdę tylko na te zajęcia.

Poza tym zrobiłam obiad, byłam w dwóch sklepach, oglądałam nowy serial i prawdopodobnie jutro skończę pierwszy i jak na razie jedyny, który wyszedł, sezon. Podoba mi się bardzo, jest ciekawy i tajemniczy, ale więcej powiem jutro.

Obecnie już się umyłam, czekam aż podeschną mi włosy, może jeszcze chwilę posiedzę i pójdę spać, bo mimo wszystko jestem trochę zmęczona. Fajnie będzie tak się wyspać, choć chciałabym wstać rano dosyć szybko, aby mieć więcej z tego dnia. Zobaczy się rano.
grafika girl, hair, and blonde

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.