13 czerwca 2018

This solo, solo, everybody

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień w szkole to praktycznie dzień jakby poza nią.
Ale byłam tam, żeby nie było.

Potem wróciłam do domu i cały czas miałam co robić, aż w końcu po osiemnastej miałam czas dla siebie i właśnie serialu.

Skończyłam czwarty sezon The 100.

Jakoś strasznie szybko zobaczyłam te trzynaście odcinków, ale zazwyczaj na sam koniec działo się coś czego byłam ciekawa bądź też całkowicie się nie spodziewałam. Obecnie pozostało mi kilka odcinków, dokładnie chyba sześć i jestem na bieżąco. Spodobał mi się ten serial przez co też w takim tempie go oglądam.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, spakować się i iść spać, chyba że jeszcze po drodze zobaczę następny odcinek.
grafika city, girl, and travel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.