30 czerwca 2018

Goodbye June!

Hej.
Sobota.
Ostatni dzień czerwca.

Pół roku minęło, a szczerze mówiąc nie zauważyłam nawet kiedy.

Za mniej niż miesiąc będę mieć dziewiętnaście lat, a ja jeszcze nie nacieszyłam się osiemnastką i tym, że jestem pełnoletnia. No cóż, za chwilę będę sobie odejmować lat. Nie no po prostu mam nadzieję, że jakoś ułożę sobie to życie, bo obecne lata mają największy wpływ na to co będzie kiedyś. Zawsze też można pomyśleć kiedyś, ale wolałabym mieć coś pewnego.

A co dzisiaj? Typowa sobota, sprzątałam, gotowałam, byłam w sklepie i nawet zrobiłam ciasto, jutro zobaczę czy jest tak dobre na jakie wygląda, jest moje więc pewnie tak.

Obecnie już się umyłam, zrobiłam wszystko co musiałam i w sumie mogłabym iść spać, ale prawdopodobnie zobaczę jeszcze odcinek serialu.
Grafika użytkownika m a g g c o n s l a y s

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.