22 czerwca 2018

There's boys up in my zone

Hej,
Piątek.

Koniec roku szkolnego.

A jednak nie byłam dzisiaj odebrać świadectwa, bo dalej słabo się czułam. Ale już we wtorek będę je mieć w rękach.

Skończyłam pierwszy sezon Don't trust the B---- in apartment 23.
Serial strasznie mi się spodobał, potrzebowałam czegoś bardziej śmiesznego, zabawnego i lekkiego w jednym. Dodatkowo Krysten Ritter, którą uwielbiam z Breaking Bad czy też Wampirzyc. Jakoś przemawia do mnie jej aktorstwo. 

Obecnie już się umyłam, wezmę co muszę i pójdę spać, bo serio jestem dalej zmęczona i śpiąca.
grafika summer and pool

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.