6 czerwca 2018

This fire hearts

Hej,
Środa.

W środy to do szkoły chodzę tylko dla frekwencji i znajomych. Dzisiaj tak na prawdę to miałam dwie lekcje, a oficjalnie osiem. No trochę różnicy mimo wszystko w tym jest. A z czasem będzie coraz mniej prawdziwych zajęć i coraz mniej po prostu osób w szkole.

A popołudniu praktycznie cały czas miałam co robić, prasowałam, umyłam buty, zrobiłam małe pranie, posprzątałam coś, byłam na działce, zrobiłam coś na jutro. Tak w wielkim skrócie. Ale i tak jak dla mnie ten dzień był dobry i wykorzystany jak tylko się da.

Obecnie już tylko pozostało mi umyć się, spakować na jutro i iść spać. Całkiem możliwe, że zobaczę jeszcze następny odcinek serialu albo przynajmniej go zacznę.
Grafika użytkownika Kristaq Riste Lico

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.