10 czerwca 2018

She don’t know it

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był całkiem okej.
Wstałam dosyć szybko bo już około dziewiątej, zrobiłam obiad, zobaczyłam kilka odcinków serialu, byłam na dworze, rodzina przyszła i obecnie oglądam Titanica.

Skończyłam trzeci sezon The 100.

Serio spodobał mi się ten serial i najchętniej to tylko bym go oglądała, liczę na to, że do końca obecnego piątego sezonu, będę na bieżąco, co jest bardzo prawdopodobne. I tak już mam następne seriale w kolejce.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się w kolejnej przerwie Titanica, spakować się i iść spać. Czy będę oglądać go do końca nie wiem, bo mimo wszystko pierwsza to dosyć późna godzina.
grafika quotes, troye sivan, and grunge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.