25 czerwca 2018

I can't take no more, no more, no more

Hej.
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

W sumie to taki pierwszy prawdziwy dzień wakacji. Chociaż osobiście dopiero jutro poczuję, że mam wakacje jak już będę trzymać świadectwo w ręce. Najpierw jeszcze sprawdzę czy nie ma tam jakiegokolwiek błędu, dwa razy w życiu mi starczy.

A dzisiaj dosyć statecznie. Zrobiłam coś do obiadu, oglądałam seriale, byłam na działce, oglądałam mecz. Jutrzejszy dzień będzie pełniejszy w emocje i zadania. A przynajmniej liczę na to, że wszystko uda mi się zrobić i o niczym nie zapomnę.

Obecnie już się umyłam, zobaczę jeszcze jakiś odcinek serialu, czekają aż wyschną mi włosy i pójdę spać, bo pewnie już będzie dosyć późno. A jutro idę do szkoły na zajęcia ze stażu.
grafika baby, cute, and child

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.