21 lutego 2019

And you said to me

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, całkiem pracowity i dosyć lekki. Z rana jeszcze umyłam włosy i nałożyłam maskę, ostatnio coraz bardziej podobają mi się takie poranki, tym bardziej że uwielbiam mieć świeże włosy jak najdłużej.

Nie zmarnowałam całego dnia, umyłam szafki w kuchni, zrobiłam coś przy obiedzie, oglądałam serial, zaczęłam czytać lekturę i już teraz mogę powiedzieć, że nie przeczytam jej do końca. Nie przypadła mi i szczerze mówiąc wolałabym czytać romans, który sobie wybrałam. (I tak też chyba zrobię)

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i mogę iść spać. Jutro z rana chyba pójdę do sklepu, zrobię coś na obiad, raczej poodkurzam i może wieczorem gdzieś wyjdę, ale to wszystko jeszcze się zobaczy.
grafika coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.