16 lutego 2019

I remember how it all started

Hej,
Sobota.

Dzisiaj moja studniówka.
Długo czekałam na ten wieczór, a w końcu to już dzisiaj.

Dlatego też piszę znacznie szybciej. Specjalnie wczoraj zrobiłam wszystko co musiałam, posprzątałam w domu, byłam w sklepie, zrobiłam nowe paznokcie i starałam się odpocząć. Mimo wszystko w jakimś stopniu stresuję się z powodu tego balu maturalnego. Jednocześnie licząc, że będzie to jedna z najbardziej udanych nocy.

Obecnie pozostało mi już tylko zebrać się psychicznie i jakoś zaplanować sobie co kiedy zrobię, potem przygotować się i zabrać to co potrzebuję i będę gotowa. Mam nadzieję, że długo wytrzymam w szpilkach, a do domu wrócę nad ranem.
grafika flowers, girl, and luxury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.