1 lutego 2019

Hello February

Hej,
Piątek.
Pierwszy dzień lutego.

Dzisiejszy dzień w sumie nie był aż taki zły. Rano na jednym przedmiocie, gdzie mieliśmy być pytani z ustnej matury, z powodu, że nie było pół klasy, zostało to przesunięte na poniedziałek. Tym samym z racji, że dziś byłam, będę bezpieczna na następnej lekcji.

Popołudniu jeszcze byłam w sklepie, wróciłam do domu, a potem w końcu poszłam do krawcowej i w następnym tygodniu będę ją miała z powrotem. Mogę powiedzieć, że wszystkich problemów się pozbywam z domu, buty w reklamacji, sukienka u krawcowej. Przynajmniej coś robię.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, może jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu, ale to tylko tyle. Jutro muszę skupić się na sprzątaniu i wstać naprawdę wcześniej, tak abym do popołudniu się z wszystkim wyrobiła.
Znalezione obrazy dla zapytania hello february

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.