14 lutego 2019

Does she make you feel wanted?

Hej,
Czwartek.

Walentynki.

W sumie to całkiem dobry dzień. Nie rozumiem wszystkich osób narzekających na to, że są sami w walentynki. Moim zdaniem są gorsze rzeczy. Coś innego gdy większą część czasu jest się samotnym, tym bardziej w otoczeniu innych. 

Dzisiaj dosyć długo spałam, bo późno wróciłam do domu. Z rana umyłam włosy, nałożyłam maskę, zobaczyłam z dwa odcinki serialu, zrobiłam ciasto z okazji święta zakochanych (mocno czekoladowego murzynka) i trochę odpoczęłam, nie miałam zamiaru gdziekolwiek wychodzić. A wieczorem zobaczyłam kolejny raz Dirty Dancing i zaczęłam nową książkę.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i mogę iść spać. Może jeszcze przeczytam rozdział książki. Ale jutro mam sporo w planach do zrobienia, dlatego tez wolałabym wstać wcześniej.
grafika flowers and rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.