13 lutego 2019

'Cause I wanna know

Hej,
Środa.

Dzisiaj już wstałam szybciej, byłam w sklepie, zrobiłam coś przy obiedzie i już było popołudnie. Później zrobiłam pastę z soczewicy, miałam kawę. Szybko mijają mi te wolne dni, ale teraz i tak z wszystkim myślę, że tylko do studniówki.

Jeszcze w nocy skończyłam czytać książkę Kasie West - P.S. I Like You.

Za każdym razem na początku nie umiem wkręcić się w temat książki, ale potem jak mi zaskoczy to nie umiem się oderwać i jej nie dokończyć. Podobała mi się tajemniczość tej historii, tego że czytelnik domyśla się z kim koresponduje główna bohaterka. A z czasem coraz bardziej przypasowuje się sytuację pomiędzy Lily i jednym chłopakiem. W ostatnim czasie miałam znacznie mniej czasu na czytanie tego, co lubię - dlatego też na ferie miałam przeznaczone inne rzeczy niż szkolne lektury.

Obecnie pozostało mi już tylko zebrać się, ale to jeszcze mam czas i później wyjść ze znajomymi.
Okładka książki P.S. I Like You

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.