3 lutego 2019

Is she the one

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był nawet całkiem dobry. Wstałam około dziewiątej, pomogłam coś przy obiedzie, trochę posprzątałam, a potem już miałam czas głównie dla siebie, oglądałam serial, miałam wodę z cytryną i limonką i tak jakoś czas minął. Ale całkiem przyjemnie, przynajmniej nie stresowałam się szkołą - wcale.

Skończyłam drugi sezon SKAM Italia.

Szczerze mówiąc dalej podoba mi się ten serial, co jest w nim fajne to to, że jest jednak trochę różni się od oryginału. Teraz już tylko czekam na trzeci sezon, bo będzie on o Eleonor, odpowiedniku Eleonory z Oslo i jak dla mnie był to najlepszy sezon i najlepsze postać. 

Obecnie już się umyłam, spakowałam na jutro. Więc za jakiś czas pójdę spać, może zacznę nową książkę, ale to nic pewnego bo dosyć chce mi się spać. A jutro wstaję przed siódmą.
grafika love, couple, and bed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.