27 lutego 2019

But you left me speechless then

Hej,
Środa.

W sumie dzisiejszy dzień nie był taki zły.

Jakoś przetrwałam szkołę, a dzisiaj to ona wydawała się najgorszą częścią dnia. Całkiem możliwe, że pogoda trochę w tym wszystkim pomogła i to że niczego takiego specjalnego nie robiłam. Poza tym byłam jeszcze w dwóch sklepach i tyle.

Z racji tego, że jutro jest tłusty czwartek to zrobiłam moje własne pączki. Pierwszy raz, ale moim zdaniem wyszły tak jak powinny. A przynajmniej mi się podobają.

Obecnie pozostało mi umyć się, spakować, pouczyć coś na jutro i iść spać.
grafika netflix, bath, and wine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.