20 lutego 2019

In the big black sky

Hej,
Środa.

Dzisiaj do odmiany wstałam znacznie szybciej. A to głównie dlatego, że byłam w szkole na zajęciach z dodatkowej kwalifikacji. W sumie to nie było źle, a ten czas tam szybko mi zleciał.

Większość dnia upłynęło mi dosyć spokojnie, byłam w sklepie, w domu zrobiłam coś przy obiedzie, oglądałam serial, a wieczorem byłam na spacerze. Spokojnie, statycznie, ale mimo wszystko jeszcze zrobiłam kilka innych rzeczy.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, bo muszę powiedzieć że nawet trochę jestem zmęczona. Jutro też zamierzam wstać szybciej, przynajmniej będę miała dłuższy dzień. Tak jak to było i z tym dzisiejszym. Z drugiej strony chcę wykorzystać ostatnie dni ferii jak najbardziej tylko się da.

Grafika użytkownika A g o s ☾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.