15 lutego 2019

Is she all you wanted?

Hej,
Piątek.

Pozostał dzień do mojej studniówki.

Mimo wszystko jakoś to przeżywam, zupełnie inaczej niż na tych, gdzie to byłam jako osoba towarzysząca. Żeby wszystko się udało i było naprawdę dobrze.

Dzisiaj wstałam też znacznie szybciej, bo już po ósmej. Byłam w paru sklepach, potem odkurzałam w domu, zrobiłam obiad, później po kawie umyłam podłogi i ostatecznie zmyłam paznokcie i zrobiłam sobie nowe głęboko czerwone na jutro.

W międzyczasie czytałam książkę, w którą całkiem się wkręciłam, bo już jestem na setnej stronie. Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, bo jutro za szybko nie położę się do łóżka.
grafika flowers, rose, and white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.