11 lutego 2019

Does she move your body?

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiaj taki pierwszy oficjalny dzień moich ferii. Całkiem możliwe, że moich ostatnich. Ale to wszystko się okaże w przyszłości. Przynajmniej mam szansę spać trochę dłużej niż do siódmej.

Dziś zupełnie inny dzień, ponieważ idę na studniówkę z kolegą. Już chyba wszystko co chciałam zrobić, zrobiłam. Mogę powiedzieć, że chyba wszystko jest po mojej myśli. Mam nadzieję, że będzie dobrze i jutro wrócę do domu w stu procentach zadowolona, a w  dodatku zmęczona.

Obecnie już prawie jestem gotowa i za jakiś czas będę wychodzić z domu. To chyba na tyle.
grafika ring, diamond, and jewelry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.