4 lutego 2019

The one you've been waiting for?

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Szczerze mówiąc całkiem dobry był ten dzisiejszy dzień. Za dużo w szkole nie zrobiłam, a za to napisałam sobie kartki do uczenia na przyszłe dni. Przynajmniej nie siedziałam bezczynnie na telefonie czy też grając w chińczyka. Coraz więcej nauczycieli mówi nam, że coraz bliżej matury

Skończyłam pierwszy sezon Maniac.

Muszę przyznać jest to dziwny serial, trzeba dosyć skupić się nad nim. Choć osobiście dalej nie wiem czy zrozumiałam wszystko tak jak powinnam. Jednak jakoś specjalnie on mi się nie podobał i nie wróciłabym do niego ponownie.

Obecnie pozostało mi już tylko spakować się na jutro, umyć się, nałożyć maskę na włosy i mogę jeszcze poświęcić trochę czasu tylko dla siebie. Może zobaczę jakiś odcinek serialu czy też pomaluję paznokcie albo napiszę coś do mojego zeszytu.
grafika food, fruit, and healthy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.