26 lutego 2019

Woah, I loved you

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry. Głównie dlatego, że mogłam spać do ósmej. I miałam znacznie więcej czasu niż zazwyczaj z rana. Pogoda był całkiem przyjemna. Poza tym pięć godzin w szkole to taka idealna ilość. Chociaż i tak większość czasu tylko tam jestem z uwagi na frekwencję i znajomych.

Popołudniu zobaczyłam jak wyszło mi te wczorajsze czekoladowe ciasto i muszę powiedzieć, że jest naprawdę dobre i całkiem możliwe, że jeszcze kiedyś zrobię je, jak będę chciała coś zrobić, ale przy tym nie spędzić kilku godzin w kuchni. Dodatkowo w końcu założyłam instagrama jako przepiśnik. Myślę dodawać tam przepisy, które naprawdę mi wyszły, były dobre i zrobię je w przyszłości.

Jutro może spróbuję zrobić pierwszy raz pączki na tłusty czwartek. Ostatecznie jeśli nic nie wyjdzie z moich planów, to kupi się jakieś w cukierni tak jak zazwyczaj.

Obecnie już się umyłam, nawet nałożyłam maseczkę na twarz i maskę na włosy. Teraz pozostało mi już tylko spakować się na jutro, poczekać aż wyschną mi włosy i mogę iść spać.
grafika food, aesthetic, and beautiful

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.