12 lutego 2019

Like I moved your body?

Hej,
Wtorek.

Wczorajsza studniówka wyszła naprawdę fajnie. Ostatecznie wróciłam do domu przed piątą. Teraz pozostało mi już tylko czekać na mój bal maturalny. 

Za dużo dzisiaj nie robiłam, dochodziłam do siebie. Wstałam po pierwszej, zjadłam coś, posiedziałam, sporą część czasu czytałam książkę i jeszcze zobaczyłam zdjęcia.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Może jeszcze nałożę maseczkę i kontynuuję książkę, ale to zależy od tego, czy będzie mi się chciało spać czy jeszcze niekoniecznie.
grafika flowers, rose, and luxury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.