2 lutego 2019

Everytime my head hurts everytime I'm low

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był dosyć męczący, ale i też fajny.

Od rana, jak wstałam przed dziewiątą tak do późnego wieczora cały czas coś robiłam. Sprzątałam, myłam, odkurzałam, robiłam obiad, pomagałam przy urodzinach, aż w końcu miałam trochę czasu dla siebie. Przed cały dzień nawet nie wchodziłam na telefon, aż dziwne. Jednak czasami lubię takie zajmujące dni, nie mam czasu myśleć o niczym innym. Więc ostatecznie było dobrze.

Obecnie już się umyłam, nawet nałożyłam maskę i teraz już tylko czekam aż wyschną mi włosy i będę mogła iść spać. W międzyczasie może zobaczę odcinek któregoś z seriali. Ostatecznie może też wysuszę włosy suszarką i pójdę do łóżka szybciej.
grafika flowers and water

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.