5 lutego 2019

The one you've been dreaming of?

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, Przynajmniej spędziłam w szkole znacznie mniej czasu. Nie miałam przez to uczucia zmarnowanego czasu, a w dodatku słońce cały dzień pięknie świeciło. Miałam też na późniejszą godzinę, dzięki czemu nawet ułożyłam włosy. Normalnie musiałabym wstawać trochę szybciej.

Po szkole nie robiłam za dużo, zobaczyłam kilka odcinków nowego serialu, posiedziałam trochę przy herbacie i zrobiłam coś na jutro na obiad. Trochę ponarzekałam sobie na różne rzeczy i chyba to wszystko na dzisiaj.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, spakować na jutro i chociaż trochę pouczyć. Potem może zacznę pisać rozprawkę na piątek i ostatecznie pójdę spać.
Grafika użytkownika mehdiyevaa💕

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.