31 marca 2019

Goodbye March!

Hej,
Niedziela.
Ostatni dzień marca.

Był to dobry miesiąc. Krwiodawstwo po raz czwarty, Kraków, trzydniowe wolne, wiosna.

Dzisiejszy dzień był naprawdę dobry. W końcu miałam czas, aby nadrobić seriale, trochę posiedzieć, spokojnie wziąć prysznic i nałożyć maskę na włosy. I nareszcie nie myśleć o szkole, kursie, kwalifikacji czy innych rzeczach.

Skończyłam pierwszy sezon Legacies. I chociaż aż tak bardzo nie podoba mi się ten serial, to jednak z ciekawością i oczekiwaniami, czekam na drugi sezon.

Nawet wieczorem zrobiłam pierniczki, w tym niektóre w kształcie zająca, ale także choinek. Chyba to od razu widać, że wolę Święta Bożego Narodzenia. Jednakże postaram się, aby te nadchodzące święta były naprawdę przyjemne.

Obecnie pozostało mi jeszcze umyć się, spakować na jutro i zrobić jakieś zadania, bo chyba coś mam zadanego. Może jeszcze zacznę jakiś odcinek serialu albo przeczytam rozdział książki. Wszystko zależy od tego ile czasu i chęci będę miała.
Znalezione obrazy dla zapytania goodbye march

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.