29 listopada 2019

All the lights couldn’t put out the dark

Hej,
Deszczowy piątek.

W sumie nawet nie był taki zły ten dzień. Wstałam dosyć sprawnie nawet pomimo tego że było dopiero po szóstej, a na dworze nadal było ciemno i w dodatku padał deszcz. A dwa dni temu umyłam sobie okna i znowu będą brudne.

Dziś nawet podobał mi się wf, bo mieliśmy takie zajęcia z piłkami i naprawdę było zabawnie, czekam na to czy jutro dalej będzie mi tak do śmiechu czy już będę chodzić niczym kowboj.

Obecnie już się umyłam, poczekam aż podeschną mi włosy to je wysuszę. Ale do tego czasu jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu i dokończę herbatę, może nawet zapalę sobie świeczkę.
grafika dog, animal, and puppy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.