14 listopada 2019

I gave my all and they all know it

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj miałam zajęcia dosyć długo, bo już zdążyło się zrobić ciemno za oknami. Starałam się dosyć szybko wrócić do mieszkania, bo jeszcze popołudniem razem z znajomymi umówiliśmy się na cooking night i mam nadzieję, że uda nam się razem coś ugotować. Będzie pozytywnie.

Zapomniałam ostatnio wspomnieć, że skończyłam drugi sezon The End of the F***ing World. Z tego co czytałam ma to być już zakończenie całego serialu i szczerze mówiąc kompletnie mi to pasuje, bo w ten sposób całkiem spokojnie, przyjemnie by się skończył. Po całej akcji pierwszego i drugiego sezonu to coś czego James i Alyssa mogliby oczekiwać. 

Pewnie wrócę do domu późno. Umyję się, spakuję na jutro i pójdę spać. Podoba mi się to, że potrafimy razem ze znajomymi spotykać się co jakiś czas. Oby jak najwięcej takich spotkań.
grafika autumn, cake, and coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.