25 listopada 2019

Can’t you see

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień na uczelni był dosyć szybki, bo miałam tylko dwa zajęcia, ale za to w drodze do mieszkania skoczyłam do sklepu, bo jednak najbliższe dwa tygodnie będę tutaj. W ostatnim czasie zauważam, że ceny co poniektórych rzeczy wzrastają, a jeszcze nie ma nowego roku. Ale co się dziwić skoro minimalna płaca prawdopodobnie ma drastycznie wzrosnąć.

Popołudniu trochę posiedziałam przy kawie, zobaczyłam dwa odcinki nowego sezonu jednego serialu, okleiłam folią książki, a jeszcze przed tym zrobiłam sobie spaghetti, ale raczej takie wykończeniowe. W zeszłym tygodniu lepiej mi wyszło.

Obecnie już się umyłam, za jakiś czas pooglądam trochę Milionerów i Top Model, po czym pójdę spać, bo nie ukrywam jestem trochę zmęczona.
grafika christmas, Cookies, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.