5 listopada 2019

Set fire to my purpose

Hej,
Wtorek.

Drugie kolokwium w moim życiu zaliczone, nie było nawet aż tak źle. liczę na to że jakoś mi to pójdzie dalej z czasem.

A dziś znowu wracałam do domu, ale to głównie dlatego, że w środę mam wolne i chcę wtedy iść dowiedzieć się co z moimi wynikami badań, które robiłam w zeszłym tygodniu. Fajnie tak wrócić, ale mimo wszystko polubiłam swój pokój w mieszkaniu, w dodatku to, że nie muszę codziennie dojeżdżać daje mi sporo swobody. Tylko tęskno mi za autem.

Obecnie już znowu mamy wieczór, posiedzę trochę z moją rodziną, wypiję dobrą herbatę i wyśpię się w swoim dużym łóżku.
grafika coffee, sweater, and cozy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.