4 listopada 2019

Rose-colored glasses all distorted

Hej,
Poniedziałek.

Mocny powrót na studia. Trzy godziny matematyki to naprawdę dużo. Ale przynajmniej nie miałam dzisiaj żadnego okienka i dosyć szybko wróciłam do mieszkania.

Cały dzień było dosyć chłodno i deszczowo, dlatego też praktycznie nigdzie nie wychodziłam, zresztą rano też nie miałam wielkiej ochoty opuszczać łóżko, zwłaszcza przed siódmą rano.

Obecnie już się umyłam, za jakiś czas będę musiała wysuszyć włosy i iść spać, ale do tego czasu jeszcze trochę posiedzę, pouczę się na włoski i spakuję na jutro.
grafika autumn, autumnal, and cafe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.