28 listopada 2019

It’d be so sweet if things just stayed the same

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był przyjemny, zajmujący i zarazem chłodny.

Większość dnia spędziłam na uczelni, popołudniu za to byłam na obiedzie i jak wróciłam tak wydrukowałam sobie jedne zagadnienia na mikroekonomię i za jakiś czas spakuję się i pouczę na nią, bo jest możliwość, że coś jutro z niej będziemy pisać.

Obecnie pozostało mi już tylko zająć się tymi tematami z mikroekonomii, wypić herbatę przy tym może uda mi się zobaczyć odcinek serialu. Później zjeść coś, umyć się i około dziesiątej iść spać. Szybki plan wieczoru, bo jutro będę miała cały dzień zajęty od rana do wieczora.
Grafika użytkownika F*ck u

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.