17 listopada 2019

Like it was easy

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był całkiem przyjemny. Rano wstałam po dziewiątej, miałam śniadanie i poszłam do kolejnego kościoła. Potem robiłam obiad i zobaczyłam odcinek serialu, później przyszła do mnie koleżanka i trochę razem posiedziałyśmy, ostatecznie spędziłam dużo czasu z moimi współlokatorami, przepisałam wykłady z mikroekonomii i trochę pouczyłam się na kolokwium z matematyki.

Obecnie już się umyłam, oglądam nowy odcinek Rolnik szuka żony, a później jeszcze będę musiała się trochę pouczyć, wysuszyć włosy i iść spać.
grafika cocina, decoracion, and hogar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.