18 listopada 2019

Made me think I deserved it

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiaj nie wiem dlaczego ale naprawdę chciało mi się wstać i iść na tę uczelnię. Niebo było piękne lilioworóżowe, miałam o ósmej rano kolokwium z matematyki, ale ja nadal miałam dobry humor. Jak skończyłam zajęcia to jeszcze nieplanowanie skoczyłam do biedronki. Jak wróciłam do mieszkania to zrobiłam sobie spaghetti z ciecierzycą i to naprawdę coś co strasznie mi przypasowało. Kiedyś zrobię to 'danie' znajomym, bo ciągle się śmieją z mojej cieciorki.

Skończyłam drugi sezon Lucyfera.

Strasznie polubiłam tego małego diabła i panią detektyw. Cieszę się, że jeszcze mam dużo odcinków przed sobą. A w przyszłości będzie wychodził jeszcze następny (chyba piąty) sezon.

Obecnie już się umyłam, trochę pouczyłam, miałam herbatę i teraz mogę iść spać. Ale jeszcze trochę posiedzę przy tym angielskim, bo jednak jak więcej się pouczę to będę czuć większą pewność.
grafika aesthetic, drink, and we heart it

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.