9 listopada 2019

We always go into it blindly

Hej,
Sobota.

Typowa sobota. Rano wstałam, miałam dobre śniadanie i chwyciłam się sprzątania tak jak to robiłam zazwyczaj. Odkurzanie, mycie podłóg i ogólnie wszystko co z tym związane. No i postarałam się zrobić coś przy obiedzie. Mimo wszystko bardziej lubię gotować w swojej kuchni.

Obecnie myślę wypić herbatę z rumem tak akurat za ten chłodny dzień, zobaczyć czy leci jakiś dobry film i wykorzystać ten wolny wieczór, nie wiadomo jak to będzie w mojej przyszłości. No i ostatecznie trochę posiedzieć w wannie i rzucić się do swojego łóżka.
Grafika użytkownika 𝐿𝒶𝓁𝒾

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.