23 czerwca 2020

All of the mazes and the madness in my mind

Hej,
Wtorek.

Dzień ojca.
Warto pamiętać o tych naszych ojcach i ich doceniać. Bo bez nich ten świat by tak nie wyglądał.

Dzisiaj skończyłam trzeci sezon Big Mouth.

I serio widzę, że jak coś oglądam to od razu cały sezon, bo ostatnio to słabo było u mnie z serialami, a teraz zaczęłam nadrabiać co tylko mi zostało do zobaczenia. W sumie to dalej uważam, że powinnam jak już to zobaczyć ten serial w wieku czternastu lat, ale teraz to też w sumie fajna, czasami głupawa kreskówka.

Obecnie już jestem w domu po grillu, za jakiś czas umyję się i pójdę spać. Już w sumie nic więcej dzisiaj nie planuję. Dobry był ten dzień.
grafika bag, breakfast, and chanel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.