25 czerwca 2020

You know me and you love me

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był słoneczny, bardzo ciepły i pracowity.

Wstałam, miałam trochę czasu dla siebie i chwytałam się robienia chałki po raz pierwszy, potem jeszcze coś przy obiedzie, moje ukochane pieczone ziemniaczki i nawet częściowo kiszenie ogórków.

A popołudniem wyszłam na rower z koleżankami, trochę kilometrów zrobiłyśmy, a przy tym jeszcze pojechałyśmy spotkać się z naszym dobrym znajomym.

Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać, bo na jutro już mam trochę planów. A w sumie to dużo zależy od pogody.
grafika FRUiTS, tropical, and green

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.