8 czerwca 2020

You tell me baby, just say it

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiaj to wyglądało dosyć ciekawie, bo miałam dwa kolokwia zaliczeniowe. Wczoraj była burza to też szybciej poszłam spać. Ale wstałam i tak dopiero przed dziewiątą. Zebrałam się i jakoś to napisałam. Z jednego to już wiem, że zdałam na piątkę, a co do drugiego to mam nadzieję, że zaliczyłam. Chyba nie powinno być problemu. Teraz muszę się skupić na piątkowym egzaminie, środowym zaliczeniu i wypracowaniu na wf, które nadal brzmi śmiesznie.

Wieczorem jeszcze poćwiczyłam i trochę więcej popisałam z koleżankami. Miałam herbatę i nawet zobaczyłam fragment filmu 183 metry strachu, już go kiedyś oglądałam, ale dalej bardzo mi się podobał i dalej potrafił trzymać w napięciu.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Bo jutro muszę dosyć wcześnie wstać, a tylko pięć godzin snu nie brzmi za ciekawie.
grafika study, study notes, and note taking

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.