10 czerwca 2020

I just know I gotta make it

Hej,
Środa.

Dzisiejszy kolokwium zaliczeniowe poszło mi bardzo dobrze. Teraz pozostaje mi tylko czekać na wyniki z tego przedmiotu. To było ostatnie zaliczenie do napisania, teraz zrobi się poważniej bo wejdą egzaminy. I to bez owijania w bawełnę, bo już w piątek będę pisać pierwszy. Dlatego też jutro specjalnie większość dnia poświęcę makroekonomii.

Oprócz tego za dużo dzisiaj nie robiłam, zaraz po tym kolokwium przesadziłam granaty i mango do doniczek. A później już tylko poćwiczyłam i zrobiłam tiramisu na jutro. Mam nadzieję, że wyszło tak jak zeszłym razem, a może nawet lepiej. Już tylko wystarczy pokroić i posypać kakao i będziemy mieć ten kawałek Italii w domu.

Obecnie już się umyłam, za chwilkę chwycę się tej teorii z makro, a później już tylko pójdę spać. Nie planuję siedzieć do późna, bo też wolałabym jutro wstać wcześniej.
grafika aesthetic, snack, and coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.