15 czerwca 2020

Fickle, but I try to hide it

Hej,
Poniedziałek.

Wczoraj poszłam dosyć wcześnie spać, ale to wszystko dlatego, że dziś też musiałam o wiele szybciej wstać. Bo już o dziewiątej pisałam egzamin z rachunkowości. Mam nadzieję, że go zdałam, a zresztą wszystko się okaże z czasem. Dzisiaj przynajmniej dowiedziałam się, że zaliczyłam ćwiczenia z inwestowania i mogę pisać egzamin za tydzień.

Oprócz tego dzisiejszy dzień był takim zwykłym poniedziałkiem. Dobra kawa i jedziemy z tym nowym tygodniem, oby był równie dobry jak zeszły.

Obecnie pozostało mi już tylko się umyć i będę mogła iść spać, ale może jeszcze coś zobaczę, bo już dłuższy czas jakoś nie oglądam żadnych seriali, a dla mnie przerwa kilkudniowa to już dużo.
grafika flowers and roses

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.