12 czerwca 2020

And that might be an understatement

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień zaczęłam od egzaminu z makroekonomii. Myślę, że raczej mogę spać spokojnie. Zresztą zobaczy się po wyniku. A tak to jeszcze trzy egzaminy przede mną.

Dziś w sumie całkiem dobry, miałam świetny humor i nic nie mogło mi go zepsuć. 

Obecnie już się zebrałam i za jakiś czas będę wychodzić z moimi znajomymi nad zalew. Mam nadzieję, że nie będzie zimno i fajnie spędzimy ten czas, zresztą tak jak zawsze razem. Do domu pewnie wrócę zdecydowanie późno, ale tym razem na trzeźwo, bo jestem kierowcą.
Grafika użytkownika F E X A C A R A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.