1 czerwca 2020

Hello June

Hej,
Poniedziałek.
Pierwszy dzień czerwca.

A przy tym dzień dziecka. Mam nadzieję, że każdy chociażby pomyślał o tym jak to było być beztroskim dzieckiem i mieć wtedy swój własny świat.

Dzisiejszy dzień spędziłam tak normalnie, zobaczyłam z dwa odcinki serialu, napisałam cztery strony referatu na zaliczenie z wf-u, odpowiedziałam na zdania potrzebne na zaliczenie. A oprócz tego byłam trochę na dworze i zajęłam się roślinami, ale zwłaszcza tymi w domu, bo rosną jak szalone.

Obecnie już poćwiczyłam, umyłam się i za chwilkę pójdę spać, bo jutro mam dosyć ważne zajęcia i jednocześnie zaliczenie ustne z języka włoskiego. Trochę się stresuję, ale nie powinno być aż tak źle, z racji że będę w domu. Z drugiej strony preferuję kontakt z drugą osobą, a akurat nasz prowadzący jest sympatyczną osobą, z którą aż łatwiej rozmawiać.
HELLO JUN | Hello June Pictures, Photos, and Images for Facebook ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.