18 czerwca 2020

You tell me that you'd rather fight

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy egzamin napisany, jak będzie to się okaże z czasem.

Za dużo dziś nie robiłam, może to też dlatego że była ulewa i nawet nie udało mi się zobaczyć odcinka Pamiętników z wakacji. Poranek zresztą też nie był za bardzo pogodny, tylko na chwilę południem wyszło słońce.

Wieczorem jeszcze zrobiłam sobie szybki trening i miałam moją zieloną herbatę. Naprawdę o wiele lepiej czuję się ćwicząc, nawet nie zdajemy sobie sprawy jak bardzo to wpływa na naszą psychikę, a wystarczy jakieś dziesięć - dwadzieścia minut dziennie.

Obecnie dopiero co się umyłam, ale już za chwilę pójdę spać.
grafika bath, glitter, and yes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.