3 czerwca 2020

Yes, somebody's stuck in my head

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był dosyć wyczerpujący. Zarówno fizycznie jak i psychicznie.

Zaczynając od tego, że wstałam razem z wykładem. Potem miałam całą ich wiązankę do popołudnia, a w międzyczasie jeszcze jedno zaliczenie. I mam nadzieję, że go zdałam.

Później jeszcze zrobiłam trening na brzuch i poszłam na rower ze znajomymi. Zrobiłyśmy ponad dwadzieścia kilometrów, ale było naprawdę fajnie. Kręciłyśmy się ciągle po swojej okolicy, a mimo wszystko miałyśmy szansę odkryć nowe miejsca i nowe ścieżki.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, bo naprawdę jestem zmęczona. 
grafika sunflower, flowers, and yellow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.