16 czerwca 2020

You tell me that I overthink

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był chłodniejszy, ale jak najbardziej dobry. Nie miałam żadnego zaliczenia czy egzaminu.

Popołudniu miałam dobrą waniliową kawę, potem trochę pooglądałam Pamiętniki z wakacji, bo teraz lecą powtórki w telewizji i zaraz potem zabierałam się do treningu. Teraz po tak długim czasie naprawdę uwielbiam to uczucie, jak już skończę i wiem że robię to wszystko dla siebie, żeby wyglądać i zarazem czuć się lepiej.

Obecnie już się umyłam, jeszcze trochę posiedzę i pójdę spać, bo chciałabym mimo wszystko około ósmej wstawać. A jutro już muszę zająć się finansami i uczeniem się na egzamin.
A Street Cat Named Bob" The Big Issue cat - iPhone 4s 1080p - YouTube
W poniedziałek zmarł Kot Bob

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.