13 czerwca 2020

Anything else?

Hej,
Sobota.

Typowa sobota na sprzątanie, większość dnia tylko tym się zajmuję, odkurzanie, mycie podłóg, a to wszystko w stroju kąpielowym, bo jest tak ciepło i w sumie duszno.

Wczorajsza noc jak najbardziej udana, wróciłam do domu około czwartej. W sumie to chciałyśmy już wcześniej się zbierać, ale poznałyśmy z koleżankami kilka fajnych osób. I zostałyśmy na ośrodku do momentu aż nas wyprosili. Strasznie mi się podobało to, że jak już wracałyśmy to robiło się jasno na dworze.

Obecnie już się na szybko umyłam, tylko się jeszcze ładnie ubiorę i mogę czekać na mój transport, bo dziś idziemy znowu gdzieś posiedzieć. Tylko tym razem kierujemy się w inną stronę, a przynajmniej taki jest plan. Oficjalnie nie planujemy wracać znowu po czwartej, ale to wszystko okaże się wkrótce.
grafika flowers, bouquet, and pink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.